LOGO

LOGO
LINK CĂTRE BLOGUL PROIECTULUI http://www.comeniusshowmeyourschool.blogspot.com/

luni, 2 decembrie 2013

REUNIUNE BULGARIA

În perioada 25 - 29 noiembrie o delegaţie a Şcolii Gimnaziale Nr.2 Marginea, formată din 3 cadre didactice (înv. Moisoc Diana - responsabilul proiectului şi profesoarele Vega Irina şi Covaşă Aurora ) şi 5 elevi ai claselor a VII-a şi a VIII-a ( Boicu Adriana, Rotaru Iulia, Gheliuc Roberto, Niculcea Costel şi Ţigănaş Ştefan) a participat la reuniunea proiectului "Show me your school, I'll show you mine!", care s-a desfăşurat la ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ “МАТИ БОЛГАРИЯ” – КАЗАНЛЪК (Primary School“Mati Bolgaria”, Kazanlak), Bulgaria.
Întâmpinarea delegaţiei europene s-a făcut într-un cadru oficial de către  d-na director, profesorii şi elevii şcolii gazdă. La intrarea în şcoală am fost primiţi cu pâine, condimente tradiţionale şi miere, după care d-na directoare ne-a urat un călduros bun venit.




Apoi, împărţiţi în două grupe am vizitat sălile de clasă, cabinetul de informatică, sala de sport, am făcut cunoştinţă cu profesorii de la această şcoală şi am discutat despre sistemul de învăţământ bulgar. Am asistat la secvenţe din orele de muzică, ocazie cu care ne-am familiarizat cu metodele de predare adoptate în învăţământul bulgar şi am remarcat un sistem de notare diferit de cel din ţara noastră. Elevii români au făcut cunoştinţă cu elevii bulgari, au interacţionat dezvoltându-şi competenţele lingvistice şi abilitatea de a comunica în limba engleză, au oferit şi au primit felicitări şi ornamente specifice sărbătorilor de iarnă.










   Am vizionat un spectacol de cântece şi dansuri bulgare prezentate de către elevii şcolii, cunoscând astfel tradiţiile şi valorile culturale ale ţării gazdă.





A treia zi, conform programului, a avut loc şedinţa Comenius, timp în care gazdele ne-au prezentat sistemul de învăţământ din Bulgaria, am discutat despre activităţile desfăşurate în acest an şcolar, am făcut schimb de diferite materiale confecţionate de copii. Un punct important a fost completare chestionarelor realizate de echipa bulgară. Spre finalul întâlnirii s-au dat detalii referitoare la următoarea vizită care va avea loc în Grecia,  în luna martie.






În timp ce profesorii se aflau la sesiunea de lucru, elevii au participat la un workshop, în cadrul căruia au realizat picturi pe sticlă. Au fost încântaţi de produsele realizate şi mai ales de faptul că au comunicat cu ceilalţi elevi dinTurcia şi Bulgaria. 











Niciun comentariu: